เกี่ยวกับ บริษัท ดิจิแลนด์อินเตอร์เนชั่นแนล จำกัด

ดิจิแลนด์เป็นหนึ่งในผู้จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เทคโนโลยี และ บริการที่เกี่ยวข้องชั้นนำของประเทศไทย ก่อตั้งขึ้นในปี 1993 เป้าหมายของบริษัทคือ การการส่งมอบผลิตภัณฑ์ในทางที่เพิ่มมูลค่า และ ให้บริการเพิ่มแนวทางเพื่อให้พอดีกับความต้องการเฉพาะของผู้ผลิตรายย่อย และ ลูกค้าผู้ใช้ปลายทาง   จากสมาร์ทโฟน  แท็บเล็ต และ พีดีเอ ไปจนถึงคอมพิวเตอร์เดสก์ทอปและแล็ปท็อป และอุปกรณ์สำนักงาน hi-tech อื่นๆ บริษัท ดิจิแลนด์เป็บริษัทที่ถูกปรับแต่งสำหรับความสำเร็จในศตวรรษที่ 21

สำหรับข้อมูลเพิ่มเติมกรุณาเยี่ยมชม: http://www.digiland.co.th/2015/

 


ความท้าทายของ ดิจิแลนด์

บริษัมีความทันสมัย ในภาคอุตสาหกรรมเทคโนโลยีที่เปลี่ยนแปลงอย่างรวดเร็วเผชิญกับอุปสรรคบางอย่าง ซึ่งมีความสำคัญอย่างมากต่อความสามารถในการให้การสนับสนุนที่ดีเยี่ยมกับลูกค้า บริษัท ดิจิแลนด์ ก็ไม่แตกต่างกัน ดังนั้น ดิจิแลนด์จึงใช้บริการของแองโลคอมสำหรับหลักสูตรการสื่อสารทางธุรกิจทั่วไปถึงสองหลักสูตร โดยมุ่งเป้าไปที่การปรับปรุงความคล่องแคล่วในภาษาอังกฤษของบุคลากร  คำศัพท์และความมั่นใจ นี่ทำให้ดิจิแลนด์ได้รับประโยชน์ที่จับต้องได้โดยตรงในหลายๆ ด้าน

Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Case Studies - Digiland

ความร่วมมือของ ดิจิแลนด์และแองโลคอม

 

วัตถุประสงค์

ปรับปรุงทักษะการฟัง และ การพูดของพนักงานจากหลายแผนกในบริษัท เช่น แผนกบัญชี แผนกทรัพยากรบุคคล แผนกการขายและฝ่ายให้บริการลูกค้า

ขยายวงกว้างในการทราบคำศัพท์ของฝ่ายขาย และ พนักงานบริการด้วยการใช้คำ วลี และ การแสดงออกที่เกี่ยวข้องกับบทบาทหน้าที่อย่างมากที่สุด

มอบความมั่นใจให้กับพนักงานด้านหน้าสำนักงาน เพื่อทักทายแขกผู้มาเยือนที่สนทนาภาษาอังกฤษได้อย่างรวดเร็ว สุภาพ และมีความเป็นมืออาชีพ

ผลลัพธ์

ผลจากหลักสูตร 30 ชั่วโมง จำนวนสองหลักสูตรของผู้เข้าร่วมอบรมนั้นได้พัฒนาความสามารถในการสนทนาเกี่ยวกับผลิตภัณฑ์ IT และการบริการได้อย่างน่าพอใจ

ความสนใจเกี่ยวกับคำศัพท์เฉพาะของอุตสาหกรรมที่สำคัญช่วยให้ฝ่ายขายสามารถทำความเข้าใจกับลูกค้าในต่างประเทศได้ดีมากยิ่งขึ้น

บทเรียนที่มุ่งเน้นไปที่การพูดสี่ชั่วโมงต่อสัปดาห์ได้ส่งผลให้เกิดการใช้สำนวนที่ง่ายต่อการใช้งาน เพื่อใช้สำหรับการแลกเปลี่ยนอารมณ์ขันทั้งกับลูกค้าภายในและภายนอก

 

กรณีศึกษาจากลูกค้า

Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Logos
Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Logos
Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Logos

Anglokom (Thailand)
145/3 Moo 5, Nong Kham Village, Huai Sai Nuea sub district, Cha-am district, Phetchaburi 76120 
Phone:
(+66)-(0)9-4642-9049
(+66)-(0)8-6379-1365

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

About Digiland International, Ltd.

Digiland is one of Thailand’s foremost distributors of technology products and related services. Founded in 1993, the company’s goal is delivering products in a way that adds value and provides solutions to fit the unique needs of its retail suppliers and end-user customers. From smart phones, tablets, and PDAs to desktop and laptop computers and all manner of hi-tech office equipment, Digiland is a company fine-tuned for 21st century success.

For more information, please visit: http://www.digiland.co.th/2015/


Digiland’s Challenges

Modern companies in the fast-changing technology sector face certain obstacles, not least of which is the ability to provide excellent support to its customers. Digiland is no different, so they enlisted Anglokom’s services for two consecutive General Business Communication courses aimed at improving their staff’s English fluency, vocabulary, and most of all confidence. This has provided Digiland with direct, tangible benefits in many different ways.

Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Case Studies - Digiland

Digiland’s Partnership with Anglokom

The Objectives

Improve the listening and speaking skills of employees from several areas of the company: accounting, human resources, sales, and customer service

Expand the vocabularies of sales and service personnel with words, phrases, and fixed expressions most relevant to their roles

Give front-office staff confidence to greet English-speaking visitors quickly, politely, and professionally

The Results

Two 30-hour courses resulted in participants significantly improving their ability to talk about IT products and services

Consistent attention to important industry terminology helped sales people to better understand their overseas customers

Lessons focused on speaking four hours per week provided a slew of easy-to-use fixed expressions for exchanging pleasantries with internal and external clients

CLIENT CASE STUDIES

Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Logos
Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Logos
Anglokom Corporate Language Training Bangkok - Client Logos

Anglokom (Thailand)
145/3 Moo 5, Nong Kham Village, Huai Sai Nuea sub district, Cha-am district, Phetchaburi 76120 
Phone:
(+66)-(0)9-4642-9049
(+66)-(0)8-6379-1365

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Anglokom 1 Room no. 201, Soi Lad Phrao 3 (Charoen Phanit), Lad Phrao Rd., Chom Phon, Chatuchak, Bangkok 10900

Anglokom (Thailand) Floor 16, The Trendy Building Sukhumvit Soi 13 Klong Toei-Nuea Wattana Bangkok 10110